Veel gestelde vragen

Heeft u vragen?

Ontvang hier antwoord op veel gestelde vragen!

Wij maken graag tijd om uw situatie beter in kaart te brengen en denken met u mee wat u nodig hebt. Neemt u gerust contact met ons op voor een afspraak.

Telefonisch klantencontact, emailverwerking, chats, whatsapp,  appointmentsetting, administratieve werkzaamheden, orderverwerking, data entry en planningen opmaken.

Remote medewerker voor uw project op onze locatie met een leidinggevende waarmee u direct in contact staat (ICT, recruitment, administratief medewerker).

Per situatie is het verschillend. Kosten waar u zoal op kunt besparen zijn o.a. werkgeverslasten (denk aan loonbelasting, volksverzekeringen, werknemersverzekeringen, zorgverzekeringswet), pensioenopbouw, vakantietoeslagen, eventueel prestatiebeloningen, reiskosten, kosten voor het gebouw, kosten voor het eten en drinken, kosten voor een opleiding of cursus, eventuele kosten voor bedrijfsuitjes, hardware, thuiswerkvergoedingen, kosten voor fees aan externe bureaus, wervingskosten online en offline en andere kosten die het met zich meebrengen door personeelstekort.

In het algemeen heeft een Surinamer een licht accent, maar het is zeer verstaanbaar. Iedere bewoner van Suriname kent Nederlands als voertaal. Uit ervaring is gebleken dat het niet als storend wordt ervaren.

De internetverbinding is zeer stabiel te noemen, in Suriname is een 4G, ADSL en een glasvezelverbinding beschikbaar. Daarnaast bezitten wij een noodaggregaat, mocht er eventueel een stroomuitval voorkomen.

ProCallcenter is volledig ingericht om zich te houden aan de Nederlandse wetgeving rondom het AVG. Uw data wordt vertrouwelijk behandeld door ons. Al onze medewerkers ondertekenen een geheimhoudingsverklaring, stellen wij samen een verwerkingsovereenkomst op en kunnen wij voorzien in een NDA. 

Vrijwel altijd werken wij voor onze klanten via een beveiligde VPN verbinding, hierdoor blijft alle data binnen de eigen omgeving (in Nederland). Zo blijft u in controle.

Naast dat u ten alle tijden een contactpersoon heeft in Nederland, kunt u altijd direct contact leggen met onze Manager Chelsea in Suriname en uiteraard met de medewerker zelf. 

Sommige bedrijven kiezen ervoor om met de medewerker een dagstart te houden of een wekelijkse evaluatie. Als u het wenst, zou een whatsappgroep ingezet kunnen worden. De medewerker kan zijn/haar werkzaamheden bijhouden in een projectmanagementsysteem zodat u alles kunt opvolgen.

Suriname kent uiteraard geen zomer/wintertijd het is er immers altijd zonnig.

In de zomertijd is het in Suriname 5 uren eerder dan in Nederland.
In de wintertijd is het in Suriname 4 uren eerder dan in Nederland.

Door dit voordelig tijdsverschil kunnen wij uw openingstijden makkelijk verruimen zonder bijkomende toeslagen zoals in Nederland. 

Heeft u de werkinstructies en systeemtoegang snel voor ons gereed?

Vaak kunnen wij al binnen 2 of 3 weken starten met de uitvoer van uw werkzaamheden.

Het is mogelijk om een medewerker in te zetten in bepaalde pieken in het jaar. Maar voor een vaste periode in het jaar is het ook mogelijk.

Ja dat kan zeker. Voor een tijdelijke periode is het ook mogelijk.

Wegens de vroegere banden met Nederland, is Suriname zeer bekend met de Nederlandse cultuur.

Op scholen wordt onderwezen in het Nederlands en is de voertaal binnen heel Suriname Nederlands. Met de actualiteiten zijn zij ook zeer bekend. Het 20:00 uur Journaal is nog altijd het best bekeken programma op tv.
Daarnaast hebben vrijwel alle inwoners van Suriname wel een familielid of directe kennis woonachtig in Nederland.    

Graag zelfs! Wij willen niets liever dat u een goed en vertrouwd gevoel bij ons heeft. Het is tenslotte uw project en wij faciliteren. Of zelfs een keer langskomen? U bent van harte welkom!

  • Wij zijn geen massaproductie callcenter. Maar gaan voor kwaliteit en service. We investeren voortdurend in verbetering om u de beste ervaring te bieden.

  • Wij zijn 24/7 beschikbaar en bereikbaar.

  • De medewerker werkt uitsluitend en dedicated op uw project, wij werken namelijk niet blended.

  • Heb direct contact met de medewerker en leidinggevende. Ons doel is dat u het gevoel heeft dat onze medewerkers uw eigen medewerkers zijn. 

  • Met ons Train the Trainer principe zorgen wij na de eerste training altijd voor het verdere inwerkproces, inclusief werving en selectie. Alles wordt vastgelegd in ons e-learningplatform. Dit brengt voordelen bij eventuele opschaling.

  • Voor alle zekerheid beschikken wij over een noodaggregaat als back-up, zodat wij altijd operationeel blijven.

  • Kwaliteit staat bij ons voorop. We beginnen elk project met wekelijkse feedbackgesprekken en schakelen later over naar maandelijkse evaluaties om onze diensten te optimaliseren.

  • Wij geloven in goed werkgeverschap. Tevreden en blije medewerkers leveren betere kwaliteit, wat direct ten goede komt aan uw project.


Meer weten?

Stuur ons een bericht en er wordt spoedig contact met u opgenomen.