Hoe wij zijn op de werkvloer
Fun, facts and fab! Iedereen is bij ons waardevol en dat laten wij graag aan elkaar zien. Bij ProCallcenter is iedereen gelijkwaardig en heerst er geen gevoel van koude hiërarchie. We maken lol, luisteren naar mekaar, uiten waardering en als supervisor ben je bereid om gewoon koffie en thee te halen.
Wat wij ook belangrijk vinden?
Eerlijke feedback aan elkaar geven, omdat het werkinhoudelijk altijd beter kan.
Want, zonder elkaar, hebben wij samen geen succes!
Wie zijn wij?
De kanjers
Niet voor niets noemen wij onze agents onze kanjers. Zij zijn immers degene die ervoor zorgen dat uw werkzaamheden goed worden uitgevoerd. Met de nodige enthousiasme en passie staan zij dagelijks diverse klanten te woord. Het team bestaat uit een gemêleerd gezelschap van lokale, remigranten en stagiaires.
Wij zijn enorm trots op ons team!
Sita
Manager callcenter
Met 11 jaar ervaring binnen het uitbesteden van werk in Suriname mag ik mij gerust ervaren noemen. Wonen en werken in Suriname geeft mij goed inzicht wat nodig is om medewerkers tevreden te houden. Daarnaast vind ik het erg leuk om dagelijks met de operatie bezig te zijn. Gesprekken meeluisteren, sturen op kwaliteit maar ook de servicelevels in de gaten houden geeft mij veel energie en voldoening. Ik zorg graag dat uw medewerkers in Suriname het naar hun zin hebben op de vloer, zodat de werkzaamheden naar wens worden uitgevoerd voor u!
Amelie
Commercieel manager
Klantenservice, het klinkt bijna als mijn tweede naam. Zelfs mijn eerste bijbaan was in een callcenter! Het leukste vond ik altijd: de klant helpen op een authentieke manier die bij mij past. Tijdens mijn studententijd heb ik vrijwel elke functie gehad binnen het klant contactcenter. Hier heb ik enorm veel geleerd, communiceren met de klant, goed luisteren en doorvragen, maar zeker ook op commercieel vlak heb ik mij enorm veel ontwikkeld.
Na de studententijd heb ik de stap gemaakt naar andere rollen binnen de dienstverlening. Met al deze kennis kan ik nu de klanten van ProCallcenter van dienst zijn vanuit het warme en klantvriendelijke Suriname.
Henk
Oprichter en uitvoerend directeur
Werk waarbij ik geen klantcontact heb, kan ik mij eigenlijk niet meer indenken. Op mijn 16e jaar ben ik begonnen bij een contactcenter waarbij ik krant abonnementen aanbood. Het was een hele stap in die tijd; ik was jong en ietwat verlegen nog. Maar daar werd ik meteen in het diepe gegooid. De voorliefde voor klantcontact was geboren!
Hierna heb ik enkele jaren bij T-mobile mogen werken in de rol van commercieel klantenservice medewerker. En heb ik vervolgens diverse rollen gehad waarbij ik alle skills kon inzetten die ik binnen deze mooie branche heb mogen leren.
Mijn afkomst is deels Nederlands en deels Surinaams, hierdoor kan ik ontzettend goed de vertaalslag maken tussen de Nederlandse werknorm en de Surinaamse. Onze visie is dat het outsourcen bij ProCallcenter moet aanvoelen als een eigen medewerker, maar dan in Suriname!