Samen kijken wij wat het beste is voor uw bedrijf
ProCallcenter is ingericht om 24/7 en 365 dagen in het jaar ingezet te worden voor al uw klantcontacten.
U kunt er voor kiezen dat wij enkel de eerstelijns klantcontacten voor u afhandelen. Wilt u dat wij ook de tweedelijns klantcontacten voor u uitvoeren? Na een goede training en ondersteuning, is dit prima door ons af te handelen. E-mails, Chats en whatsapp? Ook dat kan bij ons.
Klantbeleving staat bij ons voorop
Onze medewerkers worden er wekelijks op getraind en dagelijks aan herinnert dat de klantbeleving voorop staat. Want niets is zo belangrijk om de klant goed, vriendelijk en het liefst in één keer te helpen.
1. Kennismaken
Wij horen graag wat uw wensen en verwachtingen zijn. En geven een passend advies.
2. Offerte
Enthousiast geworden? U ontvangt van ons een offerte en maken samen heldere afspraken.
3. Voorbereiding
Akkoord? Gefeliciteerd! De voorbereidingen van de werving en training gaan van start.
4. Pilot
De pilot mag draaien en wij houden geregeld evaluaties om alles goed te laten verlopen.
5. Opschalen
Wanneer wij uw project volledig draaien, kunt u hierna er voor kiezen om op te schalen.
Hoe zit het met AVG en de veiligheid van uw data?
ProCallcenter is volledig ingericht om zich te houden aan de Nederlandse wetgeving rondom het AVG. Uw data wordt vertrouwelijk behandeld door ons. Al onze medewerkers ondertekenen een geheimhoudingsverklaring, daarnaast kunnen wij voorzien in een NDA.
Vrijwel altijd werken wij voor onze klanten via een beveiligde VPN verbinding, hierdoor blijft alle data binnen de eigen omgeving (in Nederland). Zo blijft u in controle.
Meer weten?
Stuur ons een bericht en er wordt spoedig contact met u opgenomen.